Nasza siedziba znajduje się w Krakowie. REGON: 367987565 NIP: 679-270-77-40
Jak możesz się z nami skontaktować?
- listownie: ul. Spacerowa 85F, 30-391 Kraków
- e-mailem na adres: marzena.tyl@kancelariamtyl.pl
Jakie masz prawa?
-
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych
Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?
- odpowiedzi na Twoją wiadomość lub rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy,
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych. Przy czym, ten cel realizujemy, jeżeli w wiadomości do nas poprosiłeś nas o informacje na temat naszych usług.
Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne, lecz bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją wiadomość i możemy nie móc rozwiązać poruszonej przez Ciebie sprawy.
Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia.
Co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem?
Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu.
Komu przekażemy Twoje dane?
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych dla nas,
- dostawcom narzędzi służących do analityki działania strony.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
- przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy,
- prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.
Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?
Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.